RUILEN OF RETOURNEREN
Service van MardoMedia

Ben jij toch niet helemaal tevreden met je aankoop of is je artikel defect? Dan vinden wij dat heel vervelend. Wij helpen je daarom graag met een oplossing. Beloofd is beloofd. Dat mag je van ons natuurlijk verwachten.

Onze service op een rijtje
Is het artikel niet naar verwachting? Dan krijg je jouw geld terug. Hiervoor hoef jij geen reden op te geven.
Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling kan je het product aanmelden tot terugsturen. Na deze melding heb je nogmaals een periode van 14 dagen voor het daadwerkelijk retourneren.
Alle orders die tussen 1 november t/m 31 december geplaatst zijn, mogen t/m 31 januari geretourneerd worden. Hierdoor kan jij zorgenloos op tijd jouw sinterklaas en kerst inkopen doen bij ons.
Je hebt minimaal 1 jaar garantie op al onze producten.
Hebben wij na overleg met elkaar besloten jouw product om te ruilen? Dan heb jij meestal de volgende dag al een nieuw product in huis.*
Krijg jij je geld terug? Dan storten wij binnen 5 werkdagen jouw geld terug op je rekening.
Heb je een product dat defect is? Dan heb je in 90% van de gevallen binnen 14 dagen weer een werkend product in huis.*

Klachten
Is er iets niet gegaan zoals je dit van te voren had verwacht of heb je een klacht over onze dienstverlening? Wij horen dit graag en gebruiken deze feedback om onze service te verbeteren. Ook bij klachten over het product verzoeken wij jou contact op te nemen met onze klantenservice. Vaak kunnen wij veel oplossingen bieden om een probleem te verhelpen. Ook per mail kan een klacht ingediend worden. De e-mail kan verstuurd worden aan rma@mardomedia.com of je kan ons telefonisch benaderen op het nummer 036 30 200 21. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op om inhoudelijk in te gaan op de klacht. Wij zullen altijd een bevestiging versturen dat wij de klacht in behandeling nemen! Ben jij niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan jij deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kan jij jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Bedenktermijn
Wij vinden het bij Mardo Media heel normaal dat jij jouw aankoop mag bekijken of deze voldoet aan jouw eisen.

Retourneren
Wil je een product retourneren? Dat kan dan snel via ons retourformulier. Als jij deze invult en per mail verstuurd aan rma@mardomedia.com, dan zullen wij jouw retour in behandeling nemen. De kosten voor het retourneren van een product dient door de klant zelf betaald te worden.

Hoe zit het retourproces in elkaar?*
- Binnen 1 werkdag krijg jij een bevestiging van jouw retourzending
- Er wordt een RMA voor jou aangemaakt
- Jij krijgt een formulier met jouw retourzending in de mail, print deze uit en stop deze in de doos.
- Schrijf op de doos de adresgegevens van Mardo Media
- Geef ons per mail door wat het track&trace nummer van het pakket is
- Krijg jij je geld terug? Dan storten wij dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping jouw geld terug.
- Retour aanvragen via het retourformulier 

Uitzonderingen
Helaas zijn sommige producten niet meer terug te sturen of om te ruilen. 

Status van je retourzending
Graag houden wij je op de hoogte. Niet alleen bij je bestelling houden we je graag op de hoogte, maar ook bij je retourzending brengen we je graag op de hoogte van de status. 

Deelvergoeding
Ook wanneer jij jouw product ‘binnen de bedenktermijn’ net iets teveel gebruikt heb, laten wij jou natuurlijk niet hangen. 

*Bij een defect van een Thrustmaster product, schakelen wij de fabrikant in om het probleem op te lossen. Wij zullen hierbij ondersteuning bieden in het proces.