• Voor 23:59 uur besteld morgen in huis!
  • Gratis verzending vanaf €30,-
  • Mardo Media Same day Delivery
  • 30 dagen bedenktijd!
  • Klantbeoordeling van 9.2

DEFECT, RETOURNEREN OF RUILEN
Service van Mardo Media

Ben jij toch niet helemaal tevreden met je aankoop of is je artikel defect? Dan vinden wij dat heel vervelend. Wij helpen je daarom graag met een oplossing. Beloofd is beloofd. Dat mag je van ons natuurlijk verwachten.

Heb jij een defect?
Heel vervelend dat jouw bestelde artikel kapot is gegaan. Uiteraard mag jij van ons verwachten dat dit opgelost wordt en dat doen wij ook. Uiteraard ben jij vrij om te kiezen voor een oplossing door de fabrikant. Zit jij nog binnen de garantietermijn en is het een defect dat buiten jouw schuld om gebeurt is? Dan kan jij op onderstaande button klikken om hier een melding van te maken.

Wil jij weten hoe het retourproces verloopt? Scrol dan naar beneden.

Stuur je een defect product retour? Dan moet dit voldoen aan de volgende voorwaarde:
Het artikel dient compleet teruggestuurd te worden naar ons. Alle onderdelen die in de doos van het artikel zaten, dienen ook meegestuurd te worden. Is het niet meer compleet? Dan verloopt de garantie via de fabrikant.

Is het bestelde product niet naar wens?
Wij snappen dat als jij een product online besteld, dat jij de werking eerst moet testen om te weten of het bevalt. Wij maken er geen punt van als een product eerst getest wordt. Wel vragen wij jou om voorzichtig ermee om te gaan. Bevalt het product niet na het testen? Wij geven onze klanten 30 dagen de tijd om een product te retourneren. Eenmaal een retourmelding gemaakt, krijg jij nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Wil jij een product of hele order retourmelden? Klik dan op onderstaande button.

 Wil jij weten hoe het retourproces verloopt? Scrol dan naar beneden.

Stuur je een product retour? Dan moet dit voldoen aan de volgende voorwaardes:
Indien redelijkerwijs mogelijk graag in orginele staat retour sturen. Jij bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Indien het product beschadigd is, dan wordt 75% van het product aan jou terugbetaald
Indien jij gebruik hebt gemaakt van onze betaalde verzendmethodes, dan kunnen wij deze niet terugbetalen. Alleen de kosten van de bestelde product(en) worden aan jou terugbetaald.

Voor enkele producten gelden er andere retourvoorwaardes. Klik op onderstaande button om te zien welke producten en wat de voorwaardes zijn.

Extra service van Mardo Media
Sinterklaas- en kerstinkopen worden tegenwoordig vroeg gedaan om zeker te zijn dat jij het aller leukste cadeau op tijd hebt voor de feestdagen. Onze klanten kunnen een extra service verwachten. Alle orders die geplaatst zijn tussen 1 november en 31 december krijgen tot en met 31 januari de tijd om het product te retourneren. Hierdoor hoef jij, je geen zorgen meer te maken of het product bevalt of niet.

Hoe ziet het retourproces eruit bij een defect?
- Wij ontvangen een melding dat jij een defect hebt
- Binnen één werkdag krijg jij een bevestiging van jouw retourzending
- Er wordt een RMA voor jou aangemaakt.
- Jij krijgt per mail een link wat jou doorverwijst naar een formulier. Print dit formulier uit en stop het in de verzenddoos. Als bijlage ontvang jij een retourlabel om het pakket kosteloos retour te sturen naar ons.
- Zodra wij het pakket ontvangen hebben, kijken wij naar het defect. Is het echt een defect? Dan sturen wij dezelfde dag een nieuw exemplaar op.


Hoe ziet het retourproces eruit bij retourneren?
- Wij ontvangen een melding dat jij een product wilt retourneren
- Binnen één werkdag krijg jij een bevestiging van jouw retourzending
- Er wordt een RMA voor jou aangemaakt.
- Jij krijgt per mail een link wat jou doorverwijst naar een formulier. Print dit formulier uit en stop het in de verzenddoos. De verzendkosten dienen door de klant betaald te worden.
Zodra wij het pakket ontvangen hebben, verwerken wij de RMA. Binnen 5 werkdagen ontvangt u het geld terug, maar in ieder geval nooit later dan 14 dagen na herroeping. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de goederen ontvangen hebben of u heeft aangetoond deze te hebben teruggezonden. Het hangt van uw betaalmethode af hoe u het geld terug ontvangt.

Bestellingen via een giftcard
Heb jij een bestelling geplaatst met een giftcard en wil jij het product retourneren? Het bedrag wordt, net zoals alle andere betaalopties, gecrediteerd via dezelfde weg als betaald is. Dit houdt in dat wij het bedrag van een giftcard alleen terug op de kaart kunnen storten. Mocht jij de giftcard niet meer in bezit hebben, dan ontvang jij een tegoed bij onze webshop.

Onze service nogmaals op een rijtje
Is het artikel niet naar verwachting? Dan krijg je jouw geld terug. Hiervoor hoef jij geen reden op te geven.
Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling kan je het product aanmelden tot terugsturen. Na deze melding heb je nogmaals een periode van 14 dagen voor het daadwerkelijk retourneren.
Alle orders die tussen 1 november t/m 31 december geplaatst zijn, mogen t/m 31 januari geretourneerd worden. Hierdoor kan jij zorgenloos op tijd jouw sinterklaas en kerst inkopen doen bij ons.
Je hebt minimaal 1 jaar garantie op al onze producten.
Hebben wij na overleg met elkaar besloten jouw product om te ruilen? Dan heb jij meestal de volgende dag al een nieuw product in huis.
Krijg jij je geld terug? Dan storten wij binnen 5 werkdagen jouw geld terug op je rekening.
Heb je een product dat defect is? Dan heb je in 90% van de gevallen binnen 14 dagen weer een werkend product in huis.
 
Klachten
Is er iets niet gegaan zoals je dit van te voren had verwacht of heb je een klacht over onze dienstverlening? Wij horen dit graag en gebruiken deze feedback om onze service te verbeteren. Ook bij klachten over het product verzoeken wij jou contact op te nemen met onze klantenservice. Vaak kunnen wij veel oplossingen bieden om een probleem te verhelpen. Ook per mail kan een klacht ingediend worden. De e-mail kan verstuurd worden aan rma@mardomedia.com of je kan ons telefonisch benaderen op het nummer 036 30 200 21. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op om inhoudelijk in te gaan op de klacht. Wij zullen altijd een bevestiging versturen dat wij de klacht in behandeling nemen! Ben jij niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan jij deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kan jij jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
 
Bedenktermijn
Wij vinden het bij Mardo Media heel normaal dat jij jouw aankoop mag bekijken of deze voldoet aan jouw eisen.


Status van je retourzending

Graag houden wij je op de hoogte. Niet alleen bij je bestelling houden we je graag op de hoogte, maar ook bij je retourzending brengen we je graag op de hoogte van de status. 

Deelvergoeding
Ook wanneer jij jouw product ‘binnen de bedenktermijn’ net iets teveel gebruikt heb, laten wij jou natuurlijk niet hangen.